TOMS

2006-ban az amerikai világutazó, Blake Mycoskie gyerekekkel barátkozott egy argentínai faluban, amikor azzal szembesült, hogy a gyerekeknek nincsenek cipőik, hogy megvédjék a lábaikat. Segíteni szeretett volna, így megalapította a TOMS céget, amely minden egyes cipő vásárlásakor egy pár új cipőt ad egy rászoruló gyereknek.

Felismervén, hogy a sikeres One for One model más globális igényeket is szolgálhat, Blake 2011-ben bemutatta a TOMS szemüveg kollekciót azzal a céllal, hogy minden egyes napszemüveg vagy szemüvegkeret megvásárlása segítse helyreállítani egy arra rászoruló látását. Majd 2014-ben megszületett a TOMS Roasting Co. is azért, hogy fejlődő országoknak ivóvizet biztosítson prémium minőségű kávé vásárlása esetén. A legújabb adomány ötlet a TOMS táska kollekcióhoz kapcsolódik, amely 2015 elején mutatkozott be, és biztonságos szülési körülményeket biztosít születési csomaggal és képzett szüléskísérői tréninggel. 

A TOMS tehát azonosítja a világszinten jelen lévő szükségleteket és termékeinek készítésével javít a rászorulók életminőségén. Ezért több a TOMS egy üzleti vállalkozásnál: mozgalom vagyunk, amely folyamatosan fejlődik.

Szűrő